Utplassering dag 1 - Fugleperspektivet AS

Dagen starta 07:30 da vi satte kursen nedover mot Jevnaker for å besøke Martinsen Lagerutsalg og Showrommet deres for Holmen, sammen med Bente fra Nijora Design som også er lokalisert i Elverum. Dette var da for å se på eventuelle møbler eller dekor gjenstander de kunne tenke seg å kjøpe sammen med tanke på at en del ting må kjøpes i bestemte mengder. 



Fant og ut hvor viktig det er at man selv vet komforten på møbelet og hvordan du selv syns det er å sitte på den bestemte stolen før du eventuelt tilbyr det til en kunde. Så det å kunne få testet ut møbler man selv kan vurdere å bruke i fremtide oppgaver/oppdrag.



Showrommet viste flere typer stuer, spiserom og entrèr miljøer i flere farger og utstillinger.








På vei hjem igjen dro vi innom Hadeland Glassmagasin for å se litt der, samtidig som vi så at det var Interiør Outlet (Den va desverre ikke oppe når vi kom). Før vi dro derfra sørget vi for at vi var innom bakeriet og kjøpte oss litt bakevarer som vi koste oss med.

Kan si jeg er relativt fornøyd med dagen og jeg lærte utrolig mye som jeg skal ta med meg videre! Gleder meg allerede til de kommende dagene, i morgen skal vi til Oslo litt senere utpå ettermiddagen.

Kommentarer

Populære innlegg